Joyce van den Berg van Websites Done Right helpt klanten met een professionele website. Zij bouwt niet alleen websites, maar biedt ook hoogstaand website design, dat goed aansluit op de branding van de klant en met oog voor SEO. Wij spraken haar in haar kantoor in Amsterdam.
In 2020 startte Joyce haar bedrijf onder de naam Daenelia Designs. Als startende dDe naam van de onderneming ontgroeide zij, en het werd tijd voor een nieuwe bedrijfsnaam die precies beschrijft wat zij doet: Websites Done Right. Websites maken die “gewoon” goed gemaakt zijn en doen wat ze moeten doen. Met meer dan 25 jaar ervaring maakt zij moderne WordPress webdesign voor maatwerk bedrijfswebsites.
Wat maakt een website goed in jouw ogen?
“Het belangrijkste is dat een website echt goed werkt. Ik vind het belangrijk dat een website snel laadt en dat zowel technische als niet-technische gebruikers, de functies kunnen gebruiken die nodig zijn. Door te focussen op de werking, snelheid en gebruikerservaring breng ik bedrijfswebsites als het ware een nieuw tijdperk in. Dus het is meer dan losstaande websites beter maken; ik wil meehelpen om de digitale wereld efficiënter, toegankelijker en positiever te maken voor bedrijven en hun doelgroepen.”
Doe je al het werk in je eentje?
“Ik ben een eenpitter met een groot netwerk. Dit zorgt voor persoonlijke aandacht voor de klant en ondertussen is er van alles mogelijk. Mijn netwerk omvat grafisch ontwerpers, tekstschrijvers en social media experts. Zo kunnen we een WordPress webdesign maken die naadloos aansluit bij de marketingstrategie van de klant in kwestie.”
Wat voor soort bedrijven zitten er vooral in jouw klantenbestand?
“Tot nu toe zijn het de meer gesettelde bedrijven uit Nederland en België. Bedrijven die al wat langer meedraaien en bijvoorbeeld een nieuwe website willen die meer aansluit op hun huidige punt in hun ondernemingsreis. Als je bijvoorbeeld je eigen gemaakt WordPress website bent ontgroeid, is het goed om mij in te schakelen om de volgende stap te nemen. We gaan dan eerst in gesprek om erachter te komen wat het doel van de website moet worden. Dat gesprek vind ik erg belangrijk. Ik merk ook vaak dat de klant nog beter gaat nadenken over wat hij nu eigenlijk zijn doelgroep wil vertellen. Het is meer dan alleen een visitekaartje; je moet je expertise in de etalage zetten en duidelijk maken hoe betrouwbaar jouw aanbod is.”
Dat klinkt als een persoonlijke aanpak!
“Van mijn klanten krijg ik vaak terug dat ik op een persoonlijk en professioneel niveau met mensen samenwerk. Omdat ik zelf een groeiende ondernemer ben, kan ik goed met de klant meedenken. Ik neem de verantwoordelijkheid voor de dingen die ik doe en ik kijk verder dan alleen de website. Denk bijvoorbeeld aan de privacyregels die gelden bij het verzamelen van gegevens en aan alle wettelijke verantwoordelijkheden die je als ondernemer hebt. Kortom: een website die helemaal klopt!”
Voor meer informatie check websitesdoneright.nl, bel 06-11161042 of mail contact@websitesdoneright.nl.