Per 1 november gaat USP Marketing PR aan de slag voor VIVA Cruises, specialist in exclusieve reizen over rivieren als de Rijn, de Rhône, de Main, de Moezel, de Donau en de Seine. De focus van de PR-werkzaamheden ligt in eerste instantie op de positionering van VIVA Cruises als premium riviercruiserederij en de lancering van het nieuwe expeditie-schip SEAVENTURE dat in 2021 in de vaart wordt genomen.
Gastronomie en ontspanning op de bekende rivieren
Een reisje langs de Rijn, maar dan anders. VIVA Cruises tilt de riviercruise naar een hoger niveau, met premium schepen en een exclusief all-inclusive concept waarbij luxe, gastronomie en ontspanning centraal staan. Met de lancering van expeditieschip SEAVENTURE krijgt VIVA Cruises er in 2021 een bijzonder nieuw product bij. Het schip dat eerder als MS Bremen voor Hapag Lloyd voer, heeft indrukwekkende reizen naar o.a. Spitsbergen, Groenland en Zuid-Amerika op de planning staan. De Maiden Voyage is op 15 mei en vertrekt vanuit Amsterdam.
Jong succesvol bedrijf
Andrea Kruse, COO van VIVA Cruises, over de nieuwe samenwerking: “In USP Marketing PR hebben we een creatieve partner gevonden met jarenlange ervaring in de cruisevaart, de hotellerie en de reiswereld in het algemeen. Ik ben ervan overtuigd dat dit de manier is om maximale bekendheid te genereren voor VIVA Cruises en SEAVENTURE in Nederland.” Marloes van den Boogaard, Managing Director van USP Marketing PR, voegt toe: “VIVA Cruises heeft zich razendsnel gepositioneerd in het cruisesegment en wij kijken er naar uit dit jonge, succesvolle bedrijf te ondersteunen met PR!”