LELO-seksspeeltjes zijn vanaf nu beschikbaar bij de Hunkemöller. Het partnership in retail en e-commerce tussen de marktleiders LELO en Hunkemöller is een belangrijke strategische stap voor beide bedrijven in Nederland, vooral in tijden van COVID-19. Mensen bestellen namelijk steeds meer online, spreken minder met onbekende sekscontacten af, zijn meer toegewezen op zichzelf en moeten de behoeften binnen de relatie op elkaar blijven afstemmen.
Klanten kunnen vanaf nu profiteren van het aanbod op het gebied van sekstools en lingerie bij de one-stop-shop van Hunkemöller, in samenwerking met LELO. Ze kunnen kiezen uit een speciale, samengestelde, private collectie.
Toetsing op innovatie en ontwerp
Los van COVID-19, heeft Hunkemöller de vraag naar seksspeeltjes in de afgelopen jaren fors zien toenemen. Om de klant centraal te stellen en te blijven voldoen aan de wensen, is de belangrijkste keten op het gebied van lingerie op zoek gegaan naar een leverancier van seksspeeltjes die niet alleen aansluit bij de naam en uitstraling van Hunkemöller, maar de producten ook doorlopend toetst op innovatie en ontwerp. Door dit te doen, wordt het comfort van klanten te alle tijde gegarandeerd. Daarmee wordt ook het taboe rondom seksspeeltjes nog verder in de samenleving doorbroken. De kwaliteit van de producten is doorslaggevend voor Hunkemöller om met LELO in zee te gaan.
Keuzevrijheid van de vrouw
Het partnership tussen het van oorsprong Zweedse LELO en Nederlandse Hunkemöller versterkt de keuzevrijheid van de vrouw en draagt bij aan de afname van de mondiale ‘orgasm gap’ tussen mannen en vrouwen. De vrouw wordt in staat gesteld om zelf te ontdekken wat ze prettig vindt, zonder daarvoor zozeer een bedpartner in te schakelen. Ook hoeft ze zich niet te schamen voor haar seksualiteit, of voor haar onvermogen om op alle mogelijke manieren een orgasme te krijgen. Ze kan experimenteren, genieten en aan zelfzorg doen. Of de vrouw naar een pikante avond op zoek is, of naar een sensuele ervaring, met de seksspeeltjes van LELO wordt het allemaal mogelijk.
“LELO levert niet alleen prachtige producten. Kwaliteit staat voorop. Speciaal voor onze private collectie hebben we gekozen voor een selectie van de best verkochte LELO-producten en hopen we met deze toevoeging meer plezier aan onze klanten mee te geven,” zegt Claudia van der Linden, Buyer Accessories bij Hunkemöller. “Hunkemoller is een begeerd verkooppunt voor klanten in Nederland. We zijn buitengewoon enthousiast over deze samenwerking. Hunkemöller is een prachtige toevoeging en biedt een grote meerwaarde door de wijze waarop onze producten gecombineerd worden met die van andere bijzondere merken in een one-stop-shop. We kijken ernaar uit om nog vele jaren samen te werken en daarmee de wereld beetje bij beetje te veranderen,” zegt Luka Matutinovic, Global Marketing Director bij LELO.