Kennisplatform voor noord holland

Marmeren Tafels zet stap naar internationale groei met rebranding

Geplaatst op 10 februari 2021
Marmeren Tafels zet stap naar internationale groei met rebranding

Online meubelplatform ‘Marmeren Tafels’ van Menno Pijpers, Kaj Gorgels en Roy Oosterbaan heeft het afgelopen jaar een exponentiële groei van 650% gerealiseerd. Ook op de buitenlandse markt heeft het merk naam gemaakt. Mede om die reden veranderde Marmeren Tafels in ‘Aime Té’ per 5 februari 2021. Met de nieuwe merknaam en -strategie zet Aime Té een grote stap richting internationale groei.

Met de transitie naar Aime Té worden dit jaar nieuwe productcategorieën toegevoegd als banken, nieuwe tafels (van andere materialen dan marmer), en een substantiële uitbreiding op de categorie stoelen. Alles wordt volledig in eigen ontwerp gecreëerd; Natural luxury, made to Last. Aime Tés collectie doet niet onder aan grote designmerken, maar biedt wel een onderscheidende prijs-kwaliteitverhouding.

Influencermarketing

Aime Té innoveert door middel van een sterke positie op de online markt, zonder retail verkoop. Daarnaast loopt er een sterke influencer-marketingstrategie onder leiding van Kaj Gorgels. “Vanuit mijn vakgebied heb ik geleerd wat de impact van persoonlijke mening en smaak kan zijn. Om die reden wilde ik meer gaan ondernemen en logische connecties maken binnen zakelijke verbanden. Influencermarketing is onontbeerlijk binnen een strategie anno 2021.”

Een ander gedeelte van de groei is toe te kennen aan Duitsland, waar Aime Té de strategie ook in 2021 blijft implementeren. “Door onze sterke positie als online ‘pure-player’ is de drempel lager om over de grens te verkopen en succes te boeken. Bij een expansie als deze hoort dan ook een internationale merknaam en -strategie.”- Menno Pijpers, CCO.

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuwsberichten@kijkopnoord-holland.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: