De aanhoudende drukte en het thuiswerken weerhoudt Dazure er niet van om elke dag bij te blijven met de aanvragen. Indra Frishert, commercieel directeur van Dazure: “Het aantal aanvragen voor overlijdensrisicoverzekeringen is bij ons flink aan het oplopen. We merken dat dit enerzijds komt doordat hypotheekadviseurs het een stuk drukker hebben gekregen omdat mensen meer gaan nadenken over hun financiële situatie, of daar nu meer de tijd voor hebben. Maar ook de samenwerking met Scildon N.V. zorgt voor een enorme hoos aan nieuwe aanvragen. Het is gaaf om te zien dat de GoedIdee ORV volop aangevraagd wordt. Uiteindelijk heb je met dit product de meest duurzame oplossing voor de klant”.
“Het is een kwestie van heel goed plannen en kijken wat iedereen thuis aankan”, aldus Servicedesk coördinator Dominique de Leeuw. “We streven er natuurlijk naar dezelfde service te blijven bieden als vóór de coronacrisis. Dat lukt nog prima en daar zijn we super trots op. Een aantal medewerkers van onze Servicedesk heeft jonge kinderen die veel schoolbegeleiding nodig hebben. Het valt niet altijd mee om dit te combineren met je werk. Het vergt de nodige flexibiliteit van alle kanten, maar die is er!”
Het complete team van Dazure heeft iedere ochtend op een vast tijdstip beeldcontact om elkaar even bij te praten en om de dag door te nemen. “Hierdoor blijft het teamgevoel behouden”, stelt Odette Bakker, algemeen directeur. “Iedereen heeft wel eens een mindere dag in deze tijden en ook daar mag je eerlijk over zijn. Zeker als er ook nog van je wordt verwacht dat je schooltaken begeleidt is het pittig. Of als je een ziek familielid hebt. Wij geloven erin dat je een medewerker alle ruimte moet geven die hij/zij nodig heeft. Gelukkig is iedereen bij ons bereid om een ander nu extra te ondersteunen als dat nodig is. Daar heb je weinig uitleg voor nodig op het moment. Het is bijzonder om te zien hoe creatief iedereen is met oplossingen, en dat het ook op een andere manier dan we gewend zijn heel goed kan werken. Ja, ook wij zijn heel trots op ons team. We hebben onze medewerkers vorige week verrast met een borrelpakket wat iedereen thuis heeft ontvangen (zie foto). We hebben virtueel geborreld met elkaar, wie had zoiets zes weken geleden kunnen bedenken?”