Eind vorig jaar is de rebranding van ALMN van start gegaan. De laatste belangrijkste stap in deze rebranding is het in gebruik nemen van de nieuwe tankpassen en laaddruppels van MultiTankcard. Sinds maandag 11 september krijgen gebruikers die een nieuwe tankpas of laaddruppel nodig hebben, deze in de nieuwe huisstijl én gaat de nieuwe MTC-app in de huisstijl van ALMN live.
Samenwerking
ALMN werkt sinds mei 2022 samen met MultiTankcard. MultiTankcard autoriseert, verwerkt en factureert alle transacties op het gebied van mobiliteit voor de klanten van het bedrijf. Niet alleen voor de auto, maar bijvoorbeeld ook voor het OV. Ook het tanken en laden in heel Europa, parkeren, de wasstraat en autovloeistoffen vallen onder de dienstverlening. Hiermee hebben alle berijders van ALMN onder meer inzicht in de gemaakte brandstof- of laadkosten, de dichtstbijzijnde tank- en laadpaallocaties en de mogelijkheid om te declareren of de pas tijdelijk te blokkeren bij diefstal of verlies.
Nieuwe tankpassen, laaddruppels én app
Bij ALMN staat de klant centraal. “Niet voor niets zeggen wij altijd: ‘mensen maken leasing’. En om met de klant én de tijd mee te gaan was een rebranding noodzakelijk,” aldus Bas van Vliet, directeur. Sinds 2004 verzorgt het bedrijf zowel zakelijke als private lease. Met de rebranding brengt het bedrijf uit Tiel deze twee diensten samen onder ALMN.
Na het invoeren van een nieuwe huisstijl en website ontbrak het nog aan nieuwe tankpassen en laaddruppels. Patrick Roozeman, directeur van MultiTankcard: “Met de nieuwe tankpassen en laaddruppels is ook de nieuwe MultiTankcard-app in de huisstijl van ALMN live gegaan, waarmee de rebranding compleet is. We zijn verheugd dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan het verder ontzorgen van de klanten van ALMN.”
Belangrijk onderdeel
Voor ALMN is MultiTankcard een belangrijk onderdeel in de dienstverlening. Van Vliet: “Het zorgt voor een zorgeloze ervaring bij de berijders én wagenparkbeheerders. Daarnaast biedt het kansen wat betreft optimalisatie van de mobiliteitskosten van onze klanten.”