Als je met je helikopters drie keer op de Noordpool en drie keer op de Zuidpool bent geweest en je werkgebied daar tussen ligt dan lijkt de 200 meter tussen hangar 3 en hangar 1 een kleine stap voor de verhuizing van materiaal en helikopters.
Toch is dit voor Heli Holland een belangrijke verplaatsing omdat dit overeenkomt met de filosofie van Heli Holland om een eigen hangar te hebben die je niet moet delen met andere gebruikers en waar je het bedrijf verder volgens je eigen wensen kan uitbreiden in overeenstemming met de EASA-eisen die hier aan gesteld worden.
Voor Heli Holland is hangar 1 zo’n plek om het offshore bedrijf nog verder te kunnen uitbouwen en klanten in een nette professionele omgeving te kunnen ontvangen en eventueel rond te leiden.
Wij zullen het line station in hangar 3 omzetten in een base station in hangar 1 voor groot en klein onderhoud aan onze en eventuele klantenhelikopters.
Ook staat op ons verlanglijstje in hangar 1 een EASA part 21 design office op te starten voor m.n. elektronicamodificaties aan helikopters om in te spelen op de vraag naar de vele nog komende aanpassingen v.w.b. radio en navigatie apparatuur.
Alle toekomstige buitenlandse uitbreidingen van Heli Holland Offshore zullen vanuit hangar 1 geleid en aangestuurd worden. Het is inderdaad zo dat wij vinden dat wij met hangar 1 goud in handen hebben voor de toekomst die v.w.b. Heli Holland er rooskleurig uitziet.