This Play Media (TPM), bureau voor display advertising, heeft een nieuw management en opent 1 mei een nieuw kantoor in Zwaag. De Noord-Hollandse ondernemers Hubert Mesken, Bart Jonk en Sander Kolkman zijn de nieuwe aandeelhouders van het bedrijf. Daarnaast is Marco Bar verwelkomd als nieuwe operationeel directeur.
Verschuivingen management TPM
De aandelen van TPM worden overgenomen van directeur-grootaandeelhouder Ivan Tadic en mede-aandeelhouder Dennis Smit. Hubert Mesken, aandeelhouder en 3 jaar werkzaam bij TPM, neemt het roer over als algemeen directeur en grootaandeelhouder. Bart Jonk is aangetrokken als commercieel directeur en Marco Bar als operationeel directeur. Sander Kolkman, werkzaam bij TPM als accountmanager, neemt nu als mede-aandeelhouder plaats in het management en heeft de leiding over het projectbureau waar de grote accounts onder vallen. Tot slot neemt Nicole Poorte plaats in het management, zij heeft de leiding over de campagnemanagers van TPM. Mesken: “Een ruimer bezet MT zal de toekomstige groei op een geweldige manier gaan ondersteunen.”
“Een schat aan ervaring”
Mesken: “Bart ken ik van een eerdere samenwerking bij Dichtbij.nl dat in 2012 werd gekocht door De Telegraaf Media Groep. Bart is een zeer ervaren, meervoudig internet-ondernemer en investeerder. Hij brengt een schat aan relevante ervaring mee. En dat geldt eveneens voor Marco, die een unieke combinatie van media-, creatie- en technische expertise bezit. De ambitie om onze klanten nog beter te helpen zichtbaar te zijn in een continu veranderend medialandschap en onze groei te versterken, wordt met hun komst onderstreept. De oud-aandeelhouders hebben het bestuur met trots en veel vertrouwen overgedragen aan dit nieuwe team. Beide oud-aandeelhouders blijven vanuit hun eigen bedrijf een rol vervullen bij TPM. Ivan blijft in deze overgangsfase betrokken bij TPM als adviseur. En Dennis blijft zich in samenwerking met Sander inzetten voor projecten en key accounts”.
Groei versterken met unieke aanpak in traditionele sector
Naast de nieuwe aansturing, zorgt ook een unieke aanpak in de traditionele sector ervoor dat TPM verder koerst naar groei en zoals ze het zelf zien: de media van de toekomst. Mesken: “We zien nog altijd een toenemende verschuiving naar mobiel, doordat de zichtbaarheid in folders en kranten steeds meer onder druk staat. Organisaties zoeken andere manieren om lokaal zichtbaar te zijn, naast bijvoorbeeld Google en sociale media.
Wij bieden die mogelijkheid met digitale zichtbaarheid in apps en op mobiele websites. De meeste ondernemers hebben niet de kennis om zelf programmatic display campagnes in te kopen. Wij ontzorgen ze. En doen dit, al jaren, tot in elke uithoek van Nederland. Zo wordt het ook voor kleine ondernemers mogelijk om laagdrempelig in te stappen en lokaal en regionaal zichtbaar te zijn, zelfs op grote landelijke titels als Telegraaf.nl, AD, Funda en NRC.
En er zijn meer ambitieuze toekomstplannen bij TPM, kondigt Mesken aan: “Met onze portefeuille van ruim 1000 mkb-bedrijven zien wij ongelofelijk veel mogelijkheden op het gebied van kruisbestuiving van andere digital workspaces. Daar willen we meer mee gaan doen. Ook hebben we plannen om dit jaar onze eerste stappen over de grens te zetten in België en Duitsland. We zijn er met dit team helemaal klaar voor.”