SiS staat niet alleen voor Specialists in Security. ‘Wat ons onderscheidt is ons gevoel voor hospitality en dít te combineren met beveiliging’, zeggen Brian Schleich en Erwin van den Bosch. ‘Terwijl we zorgen dat een event of object uitstekend beveiligd wordt, zorgen we er meteen voor dat bezoekers gastvrij ontvangen worden. Wij leveren service met een smile.’
Als we met de Brian en Erwin spreken, maken ze hun woorden snel waar. De operationeel directeur en zijn rechterhand zijn allesbehalve norse beveiligers, maar maken direct een vakbekwame, servicegerichte en energieke indruk. ‘Wij leveren kwaliteit met een glimlach’, aldus het enthousiaste duo.
Service op maat
Ze zitten beiden al twintig jaar in de beveiliging. ‘Met name in het hogere segment en de hoge risico security’, vertelt operational manager Erwin. ‘Maar of we nu iemand in een helikopter, een groot evenement of een compleet gebouw van 22 verdiepingen op de Amsterdamse Zuidas moeten bewaken, je kunt voor alle security-vragen bij ons terecht.’
De kracht van SiS is duidelijk. ‘Naast onze jarenlange ervaring hebben wij een zeer persoonlijke aanpak’, vult Brian aan. ‘Elke beveiligingsvraag is uniek, dus al onze diensten zijn maatwerk. Daarom gaan we eerst met de klant zitten en vragen specifiek ‘wat is hetgeen dat jullie willen hebben.’ Van daaruit leveren we de oplossing. Wil je dat we naast gebouwbeveiliging ook alarmopvolging uitvoeren en brand-sluit-rondes lopen? Dan verzorgen we dat. Alles is custom made.’
Ontzorgen op alle vlakken
Dat SiS zeer veelzijdig is, hadden klanten snel door. ‘Bedrijven willen zich vaak focussen op hun corebusiness en willen graag zoveel mogelijk ontzorgd worden. Niet alleen op beveiligingsgebied’, merkten Brian en Erwin. ‘Dus kregen we vragen als ‘kunnen jullie misschien ook een receptioniste, schoonmaker of klusjesman regelen? En doen jullie ook aan catering?’ Het antwoord is ja. Alles wat mensen op kantoor en daarbuiten nodig hebben, wij verzorgen het.’
Hoewel beveiliging een totaal andere tak van sport lijkt dan het leveren van een receptionist, hebben beide diensten wel degelijk raakvlakken. ‘Als wij een receptie in de lobby van een gebouw moeten bemannen, dan zorgen we dat de receptionist ook een training in security awareness krijgt. Dan is hij of zij niet alleen een prettige host, maar ook iemand die getraind is om mensen te kunnen lezen en beveiligingsdingen te onderkennen. Zo sla je twee vliegen in één klap.’
Dezelfde taal, vibe en snelheid
Inmiddels zijn al veertien recepties ingevuld door SiS geleverd personeel. ‘Ook hierbij leveren we maatwerk’, geven Brian en Erwin aan. ‘Zo hebben we voor een advocatenkantoor een receptioniste, die rechten studeert. Dus zij spreekt dezelfde taal, heeft dezelfde vibe als de advocaten en weet welke snelheid er wordt gevraagd in haar werkomgeving. Zo zorgen we dat er een match is op het gebied van representatie en dat bedrijf en personeel dezelfde doelen hebben. Dat is belangrijk voor een succesvolle en langdurige samenwerking. Dus wat je vraag ook is? Stel ‘m en wij zorgen voor maatwerk.’
SiS
Parnassusweg 819
1082 LZ Amsterdam
Telefoon: 020-3085454
Mobiel: 06-20814297
Vergelijkbaar nieuws
Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?
Laat het ons weten via nieuwsberichten@kijkopnoord-holland.nl of via onze handige nieuwsmodule.
Nieuws aanleveren