Kennisplatform voor noord holland

Online bouwadministratie tool DEDDO officieel gelanceerd

Geplaatst op 6 april 2023
Online bouwadministratie tool DEDDO officieel gelanceerd

DEDDO, het digitale gereedschap waarmee zelfstandige ondernemers in de bouw hun bouwadministraties organiseren, is onlangs officieel gelanceerd door management-, advies- en softwarebedrijf Brink. DEDDO biedt zzp’ers een eenvoudige calculatie-, offerte- en facturatieoplossing aan, waardoor zij meer tijd overhouden voor hun passie: bouwen.

Met meer dan vijftig jaar ervaring in het ontwikkelen van calculatiesoftware gelooft Brink Software dat calculeren, offreren en factureren sneller, accurater en eenvoudiger kan. “Wij willen het bouwproces verbeteren door meer structuur aan te brengen in de digitale administratie. Dat zit in ons DNA”, zegt Maurice Wierckx, product owner van DEDDO. “Vakmensen in de bouw moeten meer grip op hun bouwadministratie krijgen, zonder dat zij hier ’s avonds of in het weekend nog aan hoeven te werken. Het resultaat is een betere werk-privébalans.”

Servicegerichtheid

Door nauw in contact te zijn met gebruikers, ontwikkelt en verbetert DEDDO zijn software continu. Het bedrijf kiest daarbij bewust voor een servicegerichte aanpak en stelt gebruikersgemak voorop. Wierckx: “We werken regelmatig samen met een groep gebruikers, zodat wij onze applicatie en service kunnen optimaliseren en kunnen door ontwikkelen. Door echt naar hen te luisteren, komen we erachter wat hun pijnpunten zijn. Op die manier kunnen we snel valideren of wat wij ontwikkelen werkt of nog aanpassing nodig heeft. Mede hierdoor bevat DEDDO gebruiksvriendelijke functionaliteiten waar onze doelgroep echt behoefte aan heeft, zoals de mogelijkheid om via Whatsapp of een ingebouwde chatbox direct vragen te kunnen stellen.”

Bouwers laten bouwen

DEDDO gelooft dat slimmer werken leidt tot efficiëntie: met meer overzicht en inzicht in projecten en bedrijfsvoering, krijgt een klant meer gedaan in evenveel of zelfs minder tijd. Wierckx: “Zzp’ers in de bouw vinden hun administratie geen onbelangrijke klus, maar ook zeker geen activiteit waar ze energie van krijgen. Met onze oplossing willen we dit proces efficiënter maken door zoveel mogelijk zorgen van de zzp’er uit handen te nemen. Onze ervaring leert dat zij meer overzicht, inzicht en rust ervaren in hun werk wanneer de administratie beter is georganiseerd. Zo kunnen zij zich focussen op waar ze goed in zijn, namelijk bouwen.”

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuwsberichten@kijkopnoord-holland.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: